Τα οφέλη της παρουσίας σας στο διαδίκτυο
Το διαδίκτυο αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Όποτε η σύνδεσή μας πέφτει ή παύουμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτό, νιώθουμε αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Οι απειρίες ευκολιών και υπηρεσιών που παρέχει τον προηγούμενο αιώνα φάνταζαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Τι ακριβώς είναι όμως το διαδίκτυο;
Το διαδίκτυο δεν είναι παρά ένα σύνολο υπολογιστών οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους. Οι υπολογιστές (ή οι κινητές συσκευές) κάνουν ένα αίτημα στον πάροχο internet (πχ τον ΟΤΕ) σχετικά με αυτό που θέλουμε και ο πάροχος ζητάει από τον αντίστοιχο υπολογιστή (server) να μας στείλει την ιστοσελίδα ή τις πληροφορίες που επιθυμούμε.
Πλέον έχουμε όλες όσες πληροφορίες χρειαζόμαστε μέσα στην τσέπη μας. Είναι κάτι το οποίο θεωρούμε δεδομένο. Είτε πρόκειται για κάποια εγκυκλοπαιδική γνώση, την τοποθεσία ενός καταστήματος ή το τηλέφωνο κάποιου επαγγελματία, γνωρίζουμε ότι θα το βρούμε κάνοντας μια αναζήτηση στο Google ή κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης. Τι συνεπάγεται όμως αυτό;
If your business is not on the internet, then your business is soon going to be out of business.
– Bill Gates
Όπως έχει αναφέρει στο παρελθόν ο συνιδρυτής της Microsoft Bill Gates, “εφόσον η δουλειά σας δε βρίσκεται στο διαδίκτυο, η δουλειά σας σύντομα θα ξεμείνει από δουλειά”. Ο λόγος είναι απλός και έχει να κάνει με κάτι που προαναφέρθηκε. Στη σημερινή εποχή θεωρούμε δεδομένο ότι όταν ψάξουμε για κάτι στο διαδίκτυο, θα το βρούμε.
Τι συνεπάγεται, πρακτικά, η παρουσία σας στο διαδίκτυο;
Τα οφέλη ποικίλουν ανάλογα με τη φύση της επιχείρησης, του επαγγέλματος, της αποστολής ή του οράματός σας. Για να μάθετε περισσότερα ή να λύσετε τυχόν απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας πατώντας εδώ.
Δε χρειάζεται να είστε ιδιοκτήτης κάποιας επιχείρησης για να θέλετε μία ιστοσελίδα. Πολλοί από τους κορυφαίους επαγγελματίες, από Δικηγόρους μέχρι Ψυκτικούς, έχουν την προσωπική τους ιστοσελίδα παρουσίασης, στην οποία παραθέτουν τις υπηρεσίες, τα έργα τους, τρόπους επικοινωνίας και άλλες πληροφορίες.
Κάποια από τα σημαντικότερα οφέλη είναι τα παρακάτω:
Αυξημένο Κύρος
Δεν υπάρχει σχεδόν καμία μεγάλη επιχείρηση δίχως τη δική της ιστοσελίδα. Η έλλειψη ενός ιστοτόπου δίνει μία πάρα πολύ κακή εικόνα προς τους καταναλωτές και τους πελάτες και δίνει στον ανταγωνισμό πατήματα να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του.
Μία επαγγελματική κάρτα με μία ιστοσελίδα επάνω “χτυπάει” εντελώς διαφορετικά στο μάτι. Οι πελάτες, γενικά, διστάζουν να τηλεφωνήσουν για να ζητήσουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες. Όταν οι πληροφορίες αυτές βρίσκονται στη διάθεσή τους δίχως κανείς να μάθει ότι τις αναζητούν, αυξάνεται η πιθανότητα να επιλέξουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες ή προϊόντα.
Αυξημένη Εμπιστοσύνη
Πολλοί από εμάς έχουμε δει την ταινία “Ο Λύκος Της Wall Street” με τον Leonardo Di Caprio. Η ταινία διαδραματίζει ένα μέρος της ζωής του κορυφαίου πωλητή της Wall Street, Jordan Belfort, ο οποίος μέχρι και σήμερα κάνει σεμινάρια πωλήσεων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το πιο διάσημο έργο του είναι η τεχνική πωλήσεων που ονομάζεται “Straight Line Persuasion“. Στο αντίστοιχο βιβλίο, ο Jordan Belfort αναφέρει ότι προκειμένου ένας πωλητής να αγοράσει κάτι θα πρέπει να συμβαίνουν τα 3 παρακάτω πράγματα:
- Ο υποψήφιος πελάτης πρέπει να αγαπάει το προϊόν/υπηρεσία.
- Ο υποψήφιος πελάτης πρέπει να εμπιστεύεται τον πωλητή και να αισθάνεται ότι υπάρχει μία “σύνδεση” μεταξύ τους.
- Ο υποψήφιος πελάτης πρέπει να εμπιστεύεται την επιχείρηση από την οποία πρόκειται να αγοράσει.
Μία άρτια κατασκευασμένη και ευπαρουσίαστη ιστοσελίδα αυξάνει κατά πολύ την εμπιστοσύνη την οποία νιώθει ο χρήστης προς αυτήν. Μπορείτε, πολύ εύκολα, να καταλάβετε ότι αυτό ισχύει σερφάροντας στο διαδίκτυο και παρατηρώντας πόση εμπιστοσύνη σας κάνει να αισθάνεστε ο κάθε ιστότοπος.
Αυξημένες Πωλήσεις
Πώς θα σας ακουγόταν εάν σαν έλεγαν ότι μπορείτε να πολλαπλασιάσετε τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε, μόνο και μόνο με την κατασκευή μίας ιστοσελίδας παρουσίασης; Πάρα πολλές επιχειρήσεις (αλλά και επαγγαλματίες) ήρθαν αντιμέτωποι με ένα κατά πολύ μεγαλύτερο όγκο πελατείας απ’ ό,τι μπορούσαν να διαχειριστούν, μετά τη δημιουργία ενός ιστοτόπου.
Το ποσοστό των ανθρώπων που αγοράζει μέσω διαδικτύου αυξάνεται συνεχώς. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι δε θα αλλάξει παρά προς τα επάνω.
Εξασφάλιση Τζίρου
Κάποιοι λένε ότι μία εταιρία (και κατ’ επέκταση κι ένας επαγγελματίας) δεν είναι ό,τι δηλώνει η ίδια η εταιρία ότι είναι, αλλά ό,τι λένε μεταξύ τους οι πελάτες της. Βελτιώνοντας το λεγόμενο “word of mouth“, μειώνεται η πιθανότητα οι πελάτες και οι καταναλωτές στο μέλλον να αποφύγουν να εμπιστευτούν την εταιρία και να της δώσουν τα χρήματά τους.